ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

Do našeho týmu bychom rádi přivítali vysoce motivovanou, příjemnou a samostatnou osobnost s organizačními a komunikačními schopnostmi, která se nezalekne pracovních výzev, mnohdy nejednoduché denní operativy i stále se měnících podmínek v sociálních službách.

 

Co Vás čeká a nemine:

 

  • Všeobecné administrativní práce – kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd.
  • Práce v Excelu, Wordu a Google Workspace
  • Správa veškeré majetkové agendy organizace
  • Administrativa spojená s půjčováním kompenzačních pomůcek
  • Telefonická, e-mailová a osobní komunikace s veřejností v rámci půjčovny kompenzačních pomůcek
  • práce s pokladnou za kompenzační pomůcky – evidence, doklady, měsíční uzávěrky aj.
  • participace na správě vozového parku
  • spolupráce s účetním oddělením

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

 

  • min. SŠ vzdělání
  • uživatelskou znalost práce na PC – velmi dobrou znalost MS OFFICE
  • schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • pečlivost, spolehlivost odpovědnost
  • flexibilitu, ochotu učit se
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

 

Velkou výhodou bude:

 

  • zkušenost v oblasti správy majetku

 

Co Vám můžeme nabídnout:

 

  • hlavní pracovní poměr
  • možnost občasné práce z domova
  • menší kolektiv a zázemí organizace rodinného charakteru
  • jistotu práce danou zaměřením organizace
  • slevy na regenerační služby
  • mobilní telefon a notebook
  • příspěvek na stravování
  • 25 dní dovolené
  • 3 Sick days

 

 

Finanční ohodnocení:

 

24 200 – 26 200 Kč

 

Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. 🙂

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Skip to content