VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ
Co Vás čeká a nemine:
  • účtování v oblasti dotací a sociálních služeb – využívání středisek, výkonů a zakázek
  • kontrola formální i věcné správnosti účetních dokladů, účtování jednotlivých účetních operací finančního účetnictví
  • práce s Excelem – procenta, podíly, filtrování
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
  • minimálně SŠ vzdělání – ekonomického směru výhodou (kvalitní praxe má ale přednost)
  • pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
  • ochotu učit se novým věcem
  • velmi dobrou znalost práce s MS Excel, dobrou znalost MS Word a Google Workspace
  • znalost programu Duel výhodou – nikoliv podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
  • hlavní pracovní poměr
  • možnost občasné práce z domova
  • 25 dní dovolené
  • 3 dny sick days
  • stravenky s příspěvkem od zaměstnavatele
  • občerstvení na pracovišti
  • slevy na regenerační služby
  • mobilní telefon i k soukromým účelům
  • další vzdělávání v oboru
Práce je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné – včetně vozíčkářů, naše prostory jsou plně bezbariérové.
Mzdové ohodnocení:
od 26 400 Kč do 28 400 Kč
Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. 🙂
Kontakt:
personalistka
personalni@spokojeny-domov.cz
+420 777 831 749
Všeobecná účetní
Skip to content