Náplní Vaší práce by bylo zejména:

 

  • vedení, organizace (vč. pravidelného i operativního plánování služeb v terénu) a kontrola práce týmu pečovatelů v terénu
  • motivace a hodnocení svěřeného týmu pracovníků včetně řešení případných konfliktních situací na pracovišti
  • zodpovědnost za materiální a provozní vybavení střediska
  • administrativní činnost – běžná denní agenda, reporting, výkazy atd. související se zaměřením společnosti
  • podílení se na tvorbě revizí standardů a metodik pracoviště
  • systematické vedení pracovníků z oblasti přímé péče, účast na poradách, školení aj.
  • další související činnosti

 

Jaké požadavky byste měl/a splňovat:

 

  • středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • uvítáme zkušenost ze zdravotnictví nebo sociální oblasti, zejména s vedením kolektivu
  • uživatelskou znalost práce na PC – zejména MS OFFICE
  • výborné komunikační dovednosti, pozitivně laděnou osobnost s velmi dobrými organizačními schopnostmi
  • schopnost vést a motivovat kolektiv spolupracovníků, empatickou, vstřícnou a vyrovnanou osobnost
  • logické myšlení, odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu
  • čistý výpis z RT
  • řidičský průkaz skupiny B
  • velmi uvítáme zkušenost s vedením menšího ženského kolektivu

 

Co Vám můžeme nabídnout:

 

  • nabízíme práci v přátelské atmosféře
  • jistotu práce danou stabilitou zaměstnavatele na trhu práce
  • práci v jednosměnném provozu
  • možnost občasného home office
  • slevy na regenerační služby
  • možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, pravidelné supervize
  • notebook a mobilní telefon i k osobnímu užívání

 

Oslovila Vás naše nabídka? Splňujete výše uvedené předpoklady? Neváhejte nás kontaktovat, těšíme se na Vás:)

VEDOUCÍ STŘEDISKA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB – LIBERECKÝ KRAJ
Skip to content