Náplní Vaší práce by bylo zejména:
- vedení, organizace (vč. pravidelného i operativního plánování služeb v terénu) a kontrola práce týmu pečovatelů v terénu
- motivace a hodnocení svěřeného týmu pracovníků včetně řešení případných konfliktních situací na pracovišti
- zodpovědnost za materiální a provozní vybavení střediska
- administrativní činnost – běžná denní agenda, reporting, výkazy atd. související se zaměřením společnosti
- podílení se na tvorbě revizí standardů a metodik pracoviště
- systematické vedení pracovníků z oblasti přímé péče, účast na poradách, školení aj.
- další související činnosti
Jaké požadavky byste měl/a splňovat:
- středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- uvítáme zkušenost ze zdravotnictví nebo sociální oblasti, zejména s vedením kolektivu
- uživatelskou znalost práce na PC – zejména MS OFFICE
- výborné komunikační dovednosti, pozitivně laděnou osobnost s velmi dobrými organizačními schopnostmi
- schopnost vést a motivovat kolektiv spolupracovníků, empatickou, vstřícnou a vyrovnanou osobnost
- logické myšlení, odolnost vůči stresu
- časovou flexibilitu
- čistý výpis z RT
- řidičský průkaz skupiny B
- velmi uvítáme zkušenost s vedením menšího ženského kolektivu
Co Vám můžeme nabídnout:
- nabízíme práci v přátelské atmosféře
- jistotu práce danou stabilitou zaměstnavatele na trhu práce
- práci v jednosměnném provozu
- možnost občasného home office
- slevy na regenerační služby
- možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje, pravidelné supervize
- notebook a mobilní telefon i k osobnímu užívání
Oslovila Vás naše nabídka? Splňujete výše uvedené předpoklady? Neváhejte nás kontaktovat, těšíme se na Vás:)
VEDOUCÍ STŘEDISKA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB – LIBERECKÝ KRAJ