SEKRETÁŘ/KA
 
Do našeho týmu bychom rádi přivítali vysoce motivovanou, příjemnou a samostatnou osobnost s organizačními a komunikačními schopnostmi, která se nezalekne pracovních výzev, mnohdy nejednoduché denní operativy i stále se měnících podmínek v sociálních službách zkušenou sekretářku či sekretáře s praxí.
 
 Co Vás čeká a nemine:
  • mít pod palcem veškerou provozní administrativu organizace – běžné denní činnosti, stejně jako pravidelné výkaznictví a evidence ve stanovených termínech
  • vedení agend v písemné i elektronické podobě, zodpovědnost za oběh písemností napříč organizací, archivace dokumentů v běžné administrativě i v rámci specializovaných činností daných zaměřením společnosti
  • všeobecné administrativní práce – kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů aj.
  • práce s provozní pokladnou – evidence, doklady, měsíční uzávěrky aj.
  • administrace příchozí a odchozí pošty – klasické i správa datové schránky
  • telefonická, e-mailová i osobní komunikace s veřejností i v rámci organizace
  • participace na správě vozového parku
  • zajišťování zápisů z porad
  • asistence vedení společnosti – organizace schůzek, vedení kalendáře
  • zodpovědnost za občerstvení na pracovišti, pohoštění návštěv
  • zodpovědnost za objednávky a vedení skladu kancelářských potřeb, ochranných pracovních pomůcek, provozního materiálu i vybavení aj.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
  • min. SŠ vzdělání
  • praxe z administrativy podmínkou
  • uživatelskou znalost práce na PC – velmi dobrou znalost MS OFFICE
  • schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • pečlivost, spolehlivost odpovědnost
  • flexibilitu, ochotu učit se
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (občasné pracovní pochůzky)
Velkou výhodou bude:
  • zkušenost s oblastí vedení správy vozového parku a technické myšlení
Co Vám můžeme nabídnout:
  • hlavní pracovní poměr
  • možnost občasné práce z domova
  • menší kolektiv a zázemí organizace rodinného charakteru
  • jistotu práce danou zaměřením organizace
  • slevy na regenerační služby
  • mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
  • další vzdělávání
  • stravenky
  • 25 dní dovolené
  • zdravotní volno
Finanční ohodnocení:
23 100 Kč – 25 100 Kč
Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se 🙂
 
Kontakt:
Personální oddělení
777 831 749
personalni@spokojeny-domov.cz
 
 
Sekretář/ka
Skip to content