Do našeho týmu bychom rádi přivítali vysoce motivovanou, příjemnou a samostatnou osobnost s organizačními a komunikačními schopnostmi, která se nezalekne pracovních výzev, mnohdy nejednoduché denní operativy i stále se měnících podmínek v sociálních službách.
Co Vás čeká a nemine:
- Všeobecné administrativní práce – kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd.
- Práce v Excelu, Wordu a Google Workspace
- Správa veškeré majetkové agendy organizace
- Administrativa spojená s půjčováním kompenzačních pomůcek
- Telefonická, e-mailová a osobní komunikace s veřejností v rámci půjčovny kompenzačních pomůcek
- práce s pokladnou za kompenzační pomůcky – evidence, doklady, měsíční uzávěrky aj.
- participace na správě vozového parku
- spolupráce s účetním oddělením
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- min. SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost práce na PC – velmi dobrou znalost MS OFFICE
- schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- pečlivost, spolehlivost odpovědnost
- flexibilitu, ochotu učit se
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Velkou výhodou bude:
- zkušenost v oblasti správy majetku
Co Vám můžeme nabídnout:
- hlavní pracovní poměr
- možnost občasné práce z domova
- menší kolektiv a zázemí organizace rodinného charakteru
- jistotu práce danou zaměřením organizace
- slevy na regenerační služby
- mobilní telefon a notebook
- příspěvek na stravování
- 25 dní dovolené
- 3 Sick days
Finanční ohodnocení:
24 200 – 26 200 Kč
Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. 🙂
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE