SEKRETÁŘ/KA
 
Do našeho týmu bychom rádi přivítali vysoce motivovanou, příjemnou a samostatnou osobnost s organizačními a komunikačními schopnostmi, která se nezalekne pracovních výzev, mnohdy nejednoduché denní operativy i stále se měnících podmínek v sociálních službách – zkušenou sekretářku či sekretáře s praxí.
 
Co Vás čeká a nemine:
• mít pod palcem veškerou provozní administrativu organizace – běžné denní činnosti, stejně jako pravidelné výkaznictví a evidence ve stanovených termínech
• vedení agend v písemné i elektronické podobě, zodpovědnost za oběh písemností napříč organizací, archivace dokumentů v běžné administrativě i v rámci specializovaných činností daných zaměřením společnosti
• všeobecné administrativní práce – kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů aj.
• práce s provozní pokladnou – evidence, doklady, měsíční uzávěrky aj.
• administrace příchozí a odchozí pošty – klasické i správa datové schránky
• telefonická, e-mailová i osobní komunikace s veřejností i v rámci organizace
• správa vozového parku – servisy, leasing, STK…
• zajišťování zápisů z porad
• asistence vedení společnosti – organizace schůzek, vedení kalendáře
• zodpovědnost za občerstvení na pracovišti, pohoštění návštěv
• zodpovědnost za objednávky a vedení skladu kancelářských potřeb, ochranných pracovních pomůcek, provozního materiálu i vybavení
• administrace testování v organizaci
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
• min. SŠ vzdělání
• praxe z administrativy podmínkou
• uživatelskou znalost práce na PC – velmi dobrou znalost MS OFFICE
• schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
• velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
• pečlivost, spolehlivost odpovědnost
• flexibilitu, ochotu učit se
• řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (občasné pracovní pochůzky)
Velkou výhodou bude:
• zkušenost s oblastí vedení správy vozového parku a technické myšlení
Co Vám můžeme nabídnout:
•hlavní pracovní poměr
• možnost občasné práce z domova
• menší kolektiv a zázemí organizace rodinného charakteru
• jistotu práce danou zaměřením organizace
• slevy na regenerační služby
• mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
• další vzdělávání
• stravenky
Finanční ohodnocení:
23.100,- Kč – 25.100,- Kč
Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se 🙂
 
Kontakt:
Kateřina Pencová, personalistka
777 831 749
personalni@spokojeny-domov.cz
 
Sekretář/ka
Skip to content